SNI Urban
Aplicaţie care realizează informatizarea activităţii de gestiune a documentaţiei eliberate pentru activitatea de urbanism conform reglementarilor legale în domeniu, cuprinzând operaţii pentru:
Prin intermediul aplicaţiei se asigură, permanent, evidența nomenclaturii stradale (străzi, numere poştale) şi se permite integrarea cu platforma RENNS (aparținând ANCPI), în conformitate cu prevederile Legii nr. 7/1996 republicata, art.5;
Sistemul informatic oferă posibilitatea eşalonării evidenței existente la evidența oficială din modulul de nomenclatură stradală. Componenta de rapoarte oferă posibilitatea de a genera liste şi situaţii comparative, precum şi certificate nomenclatura stradală.
Sistemul informatic pune la dispoziţie o componentă de rapoarte dedicată pentru generarea şi listarea autorizaţilor de urbanism, a certificatelor de urbanism și a autorizaţiilor de construcţie/demolare, inclusiv de avertizare în caz de expirare a acestora, înştiinţări, somaţii.
În cadrul modulului exista un submodul realizat pentru calcularea, automată şi exactă, a valorii taxelor pentru CU şi AC, în mod regularizat.
Sistemul informatic pune la dispoziţie modulul realizat pentru generarea situaţiilor de raportare într-un mod eficient, pentru a putea permite urmărirea autorizaţiilor expirate, precum şi a recepţiilor efectuate evitându-se, astfel, posibilitatea unor pierderi.
Emiterea de diverse situaţii şi rapoarte (ex. INS, interne) a autorizaţiilor de construcţie/demolare şi a certificatelor de urbanism pe o perioadă definită de utilizator şi exportul acestora în diferite formate.
Sistemul informatic permite gestionarea informaţiilor referitoare la alinierea nomenclaturii oficiale cu cea reală din teritoriu, prin intermediul unei platforme integrate de tip MAP.
Aplicaţia automatizează sarcinilor uzuale, pentru ridicarea calității sistemelor informatice. Platforma colaborativa permite interconectarea aplicaţiilor de taxe şi impozite, registrul agricol, urbanism, registratura, managementul documentelor şi asistenta socială prin citirea informaţiilor, din toate modulele, despre o persoană din modulul de registrul de rol unic, prin vizualizarea, din celelalte module, a creanţelor unui contribuabil declarate în modulul de registrul agricol, prin vizualizarea documentelor de intrare/ieşire precum şi circuitul acestora aferente unui contribuabil în registratura din toate modulele, prin vizualizarea din toate modulele a autorizaţiilor de construcţie/demolare, certificare de urbanism din modulul de umanism, prin vizualizarea din toate modulele a contribuabililor beneficiari de asistenţă socială şi a tipurilor de ajutor acordate.
Cu ajutorul platformei, se pot vizualiza rapid informaţii, precum şi starea de fapt a unui contribuabil, cum ar fi: insolvabilitate, insolventă, faliment, situaţia dosarelor de executare, documente eliberate pentru contribuabil, solicitările acestuia. Informaţiile privind persoanele fizice (date despre cartea de identitate, certificatul de deces, locul de muncă, starea civilă, ocupaţia, studiile, contul bancar, reprezentanţii, codurile CAEN, etc.) sunt gestionate cu ajutorul modulului de Registru rol Unic, care pune la dispoziţie aceste informaţii către toate aplicaţiile.