Portal de administrare prezență și evidența financiară pentru gradinițe
Nu necesită instalare fiind necesar doar existenţa unui browser web;
Este independentă de sistemul de operare;
Actualizările se fac într-un singur loc (pe server), ele propagându-se automat către toţi utilizatorii, ne mai fiind necesară instalarea/reinstalarea aplicaţiei pe computerul acestora;
Backup-ul este foarte simplu de realizat, datele fiind stocate centralizat;
De regulă marea majoritate a prelucrărilor se face pe server, prin urmare necesarul de resurse ale dispozitivului/computerului de pe care se accesează aplicaţia este minim;
Conţinutul unei aplicaţii web poate fi accesat de pe o varietate de dispozitive: PC, telefoane mobile, tablete, PDA-uri.
eSchool Manager este o aplicaţie web destinată instituţiilor de învăţământ cu scopul administrării prezenţei şi evidentei financiare.
Interfața aplicației este modular structurată permițând urmatoarele:
Gestionarea contribuţiilor lunare introduse cu o anumită dată;
Definirea perioadelor în care nu se lucrează: Zilele de sâmbătă şi duminică se generează automat;
Există posibilitatea de a adăuga alte intervale de timp cu zile nelucrătoare (vacanţe, sărbătorile legale);
Administrarea datelor pentru grupe şi clase;
Operaţiuni privind evidenta copiilor şi a părinţilor înregistraţi, precum şi operaţiuni de transfer al copiilor de la o clasă la alta;
Operaţiuni privind evidența prezenţei şi absențelor pentru copiii înregistraţi;
Gestionarea încasărilor şi generarea chitanţelor;
Gestionarea borderourilor şi plăţilor;
Operaţiuni privind debitele: Debite de tip contribuţie, precedent, diverse; Generare automată a debitelor de tip contribuţie pentru o perioadă specificată, ţinând cont de absenţele introduse şi de contribuţia lunară;
Generarea de rapoarte pentru un interval de timp specificat: “Centralizator” - prezenţa pentru fiecare clasă evidenţiată pentru fiecare zi din intervalul specificat.
Să începem ...
... cu o programare, atunci veți putea alege un plan!