Aplicaţie şi servicii informatice pentru gestionarea legilor fondului funciar
Scanare, prelucrare date şi crearea bazelor de date computerizate pentru arhivarea electronică a tuturor documentelor legate de legile fondului funciar
posibilitatea realizării bazelor de date pe suport magnetic pe sistemele beneficiarului în vederea exploatării lucrărilor;
autentificare pe bază de parolă a utilizatorilor şi a operaţiunilor efectuate de către aceştia;
căutarea beneficiarilor din baza de date după diferite criterii;
vizualizarea informaţiilor culese pentru fiecare titular de cerere depusă, cu documentaţia aferentă (cerere punere în posesie, anexe, proces verbal de punere în posesie şi schiţele terenurilor aferente, hotărâri judecătoreşti etc.).
INSTALARE APLICAȚIE
INSTRUIRE PERSONAL
Instalarea și configurarea aplicatiei SNI CAD atât pe Server cât și pe stațiile de lucru
Instalarea aplicației de autobackup a bazei de date pe server
Instalare aplicației Remote Desktop pentru asistență tehnică de la distanță
Verificarea și evaluarea echipamentelor informatice existente
Personal calificat
În functie de fișa postului și de atributiile fiecărui angajat
Manual de utilizare al aplicatiei SNI CAD
Instruire postimplementare pentru angajații noi
Tech Call Center asigurat pentru suport și asistență tehnică tel.031-9466
Fișe de evidență a instruirii
Personal specializat
Să începem ...
... cu o programare, atunci veți putea alege un plan!