eRegistrul Agricol

Soluția dumneavoastră de registru agricol electronic.

  • Operațiunile necesare de instalare, configurare, instruire, suport și asistență tehnică se pot efectua de la distanță, prin internet și nu este necesară prezența unui reprezentant al nostru la sediul dvs;
  • Programul poate fi folosit de mai mulți utilizatori, simultan, cu acces controlat și securizat (user și parolă);
  • Actualizarea aplicației informatice se realizează automat, prin Internet;
  • Securitatea, confidențialitatea și disponibilitatea datelor este garantată, iar datele vor putea fi vizualizate doar de utilizatorii înregistrați;
  • Formate diferite de export ale rapoartelor generate pdf, xls, doc, rtf, docx, mht, html, text, csv, image etc.
  • Posibilitatea de încărcare și asocierea unei schițe aferente gospodăriei;
  • Nomenclatoare generale date prin lege și nomenclatoare specifice UAT cu datele primăriei;
  • existența unui istoric pentru utilizarea programului ce permite evidența modificării datelor;
  • flexibilitatea în extragerea informațiilor dorite, asigurată prin multiple opțiuni în ceea ce privește filtarea și ordonarea informațiilor.

eRegistru Agricol asigură evidența electronică și centralizarea automată a datelor din registrele agricole existente într-o primărie în format letric, în concordanță cu Hotărârea de Guvern nr. 215/2015, cu modificările și completările ulterioare și Normele tehnice de completare a registrului agricol pentru perioada 2015 – 2019

  • situații centralizatoare, conform Anexa 2 a HG 218/2015
  • generare evidențe pentru realizarea recensământului agricol
  • adeverințe generale de registru agricol, cu posibilitatea selectării capitolului pentru imprimare
  • adeverințe specifice, personalizate, în funcție de modelele folosite de fiecare primărie și solicitate de fiecare instituție
  • căutare după datele poziției de registru agricol (strada, numar, nume sau prenume titular sau denumirea persoanei juridice)
  • căutari avansate selective cu diverse criterii de căutare
  • componenţa gospodăriei/exploataţiei agricole fără personalitate juridică;
  • terenurile aflate în proprietate identificate pe parcele şi categorii de folosinţă;
  • înregistrări privind exercitarea dreptului de preempţiune, privind contractele de arendare și contractele de concesiune/închiriere;
  • terenurile agricole aflate în folosinţă şi modul de deţinere a respectivelor suprafeţe agricole;
  • modul de utilizare a suprafeţelor agricole;
  • animalele domestice şi/sau animalele sălbatice crescute în captivitate;
  • utilajele, instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică existente la începutul anului;
  • aplicarea îngrăşămintelor, amendamentelor şi pesticidelor, utilizarea îngrăşămintelor chimice la principalele culturi;
  • clădirile existente la începutul anului pe raza localităţii;
  • atestatele de producător şi carnetele de comercializare eliberate/vizate;
  • menţiuni cu privire la sesizările/cererile pentru deschiderea procedurilor succesorale înaintate notarilor publici;
  • alte menţiuni.

eRegistrul Agricol
Registrul Agricol

Soluţie software integrată ce asigură evidenţa superioară şi unitară a gospodăriilor din cadrul unei localităţi, a terenurilor, a mijloacelor de producţie agricolă şi a efectivelor de animale care contribuie la dezvoltarea agriculturii şi buna utilizare a resurselor locale.

DEDICAT CETĂȚENILOR

RĂSPUNDE CETĂȚENILOR

AVANTAJE PUBLICE

  • persoanele fizice cu domiciliul fiscal în localitate
  • persoanele fizice cu domiciliul fiscal în alte localităţi decât cele unde deţin bunuri ce fac obiectul înscrierii în registrul agricol
  • persoanele juridice cu domiciliul fiscal în localitate. Nu se înscriu unităţile aparţinând Ministerului Administraţiei şi Internelor, Ministerului Justiţiei, MApN şi SRI
  • persoanele juridice cu domiciliul fiscal în alte localităţi altele decât cele unde sunt bunurile ce fac obiectul înscrierii în registrul agricol.
  • eliberarea documentelor doveditoare a proprietăţii animalelor în vederea vânzării la abator, târguri şi oboare
  • calitatea de producător agricol, în vederea vânzării produselor la piaţă
  • starea materială pentru situaţii de protecţie socială – şomaj, ajutor social, burse sociale şcolare
  • categoria de folosinţă a terenurilor pentru deschiderea de rol fiscal, întocmirea de acte notariale sau dosar cadastral
  • deţinerea de bunuri imobile de către persoanele decedate în vederea deschiderii procedurii de succesiune
  • deţinerea de animale şi familii de albine pentru accesarea de fonduri nerambursabile
  • Acces extins la servicii și informații publice digitalizate
  • Transparență instituțională
  • Reducere consum hârtie
  • Reducere costuri
  • Analizare date și realizare de rapoarte
  • Evidență clară a problemelor legate de taxe
  • Optimizare a performanțelor instituțiilor publice centrale cu rol în agricultură

Aplicația informatică realizează corelarea informaţiilor cu REGISTRUL AGRICOL NAŢIONAL, conform Legii 54/2017 şi include funcţii de transfer al datelor către platforma naţională.

Să începem ...

... cu o programare, atunci veți putea alege un plan!