Aplicație pentru introducerea, centralizarea și prelucrarea dosarelor pentru acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuințelor.
- permite managementul datelor pentru acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinţelor conform OUG 107/ 2006:
scanare documente şi declaraţii pe propria răspundere
prelucrare baze de date alfanumerice
listarea automată a: dispoziţiilor de acordare/neacordare a ajutorului pentru încălzire (energie termică/gaze naturale/cărbune/lemne), a situaţiilor centralizatoare și a rapoartelor statistice
AVANTAJE:
instruire personal în vederea utilizării programului
prelucrarea rapidă şi automată a datelor cu încadrare în termen conform legii
eliminarea erorilor umane
posibilitatea detectării automate a cererilor duble şi a persoanelor înregistrate de mai multe ori
posibilitatea adăugării, modificării, ştergerii şi listării la beneficiari, fără sau cu asistenţă tehnică minimă din partea companiei noastre.
Să începem
... cu o programare, atunci veți putea alege un plan!